Sommerhilsen fra Veteran Damer 2

Sommerhilsen fra Veteran Damer 2

Veteran damer 2 har nå gjennomført 4 av 7 kamper i årets sesong, og hele ti ulike spillere har vært i sving. Vi er godt fornøyde med seier i 3 av de 4 kampene spilt denne våren.

Sesongen startet med seier over Berg 19. mai, Njård ble dessverre for sterke for oss 28. mai, men vi tok et jafs oppover rankinglista igjen med seier både 16. og 17. juni over Drøbak og Nesodden.

Spesielt hyggelig at Silje og Mette som er ferske på laget har vunnet flere av sine kamper. Også veldig hyggelig at Emilia er tilbake igjen med sine susere.

Uansett tap eller vinn er mottoet stadig å ha en hyggelig stemning og ha det gøy på banen.

Se tabell her.

Hilsen
Ingunn (kaptein VBTK 2)